כִּי שִׂמַּחְתַּנִי יְהוָה בְּפָעֳלֶךָ;

   בְּמַעֲשֵׂי יָדֶיךָ אֲרַנֵּן.


תהילים, פרק צב, פסוק ה’

כינוס השלוחים 2009-2018

האירוע היהודי הגדול בעולם, אירוע השלוחים השנתי, מציג במלוא תפארתו את מפעל השליחות של חב”ד, ארגון עם לב ונשמה שפועל בכל מקום בעולם לטובת כל יהודי. המארגן הראשי של הכינוס הוא הרב משה יהודה קוטלרסקי, סגן יו”ר המרכז לחינוך.

מול אלפי שלוחים מקצווי תבל, במוצאי שבת בעיר ניו יורק, חותם האירוע המיוחד בהפקתנו את ימי הסדנאות, המושבים, הפאנלים, השיעורים וההתוועדויות בהם עוסקים הנוכחים בענייני צורך השעה והאתגרים שעומדים בפני החברה היהודית בעולם – אחדות, קירוב לבבות, אנטישמיות.

התוכן הבימתי העשיר אומר כולו העצמה של הנשמה היהודית: הוא מלווה בניגוני חב”ד, בנאומים מרכזיים של דמויות מובילות בעולם היהודי כמו הרב פרופסור לורד יעקב צבי זקס, הרב משה יהודה קוטלרסקי, יולי אדלשטיין וג’ו ליברמן – הסנאטור היהודי-דתי הראשון, וכולל גם מעמד הכרזה על כל מדינה והשלוחים בה, לצד סרטי ארכיון של הרבי ותיעוד של סיפורי השלוחים דרך הקהילות.

המרכז לענייני חינוך – הזרוע החינוכית של חב”ד שמרכזה בעיר ניו יורק ובראשה עומד הרב משה קוטלרסקי – הוא האמון על הפעילויות החינוכיות של השלוחים. האירוע השנתי בהפקתנו הוא הדינר הגדול ביותר שמופק כיום בארה”ב, עם קהל של מעל ל-5,000 איש. נוסף להם, הוא מועבר בשידור חי לשלוחים ומשפחותיהם בכל העולם.

מעל עשור אנו מלווים את חב”ד לובביץ’ בבימוי ובהפקת אירועים אמנותית, עם שורת אירועים מיוחדים ומלאי נשמה בהם אנו נותנים את הביטוי האמנותי לתוכן ולעיצוב הבימתי, המוסיקלי, הגרפי – כמכלול אחד המיטיב לשדר פנימה והחוצה את עוצמת הארגון הייחודי הזה בעולם.

ארנן קריאייטיב והפקות בע"מ

למידע נוסף: office@aranen.com

כתובת: יקנעם 3, תל אביב 67443

טלפון: 03-5468044